fredag 19 februari 2016

Dagen före

Idag har jag kört ett lätt pass på gymmet.

Körde lättare kroppsviktsövningar och avslutade med 30min på löpbandet.

Imorgon är det golf som gäller, ska köra ett uppvärmningspass på rangen och sedan spela nio hål.
Mitt mål med morgondagen är fokus och att sätta en rutin, jag har jobbat med det tidigare men imorgon ska jag sätta och öva in en rutin för både puttning och övriga slag.
Ett ställe där jag hittar trygghet när spelet sviker.

Det är skönt att få igång kroppen dagen innan, inte belasta den utan bara få lite fart på muskler och få upp pulsen lite.

Återkommer imorgon med statistik och resultat av morgondagens golf.

Jag ska även som utmaning till mig själv spela från Vit-tee imorgon för första gången.

På återseende
Stefan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar