måndag 15 februari 2016

Spanien, Nu är jag tillbaka!

Efter ett helt gäng månader och på tok för lite golf så har jag nu äntligen tagit mig i kragen och ska se till att spela mer.

Det är för dåligt att flytta till den kanske golfbane-tätaste regionen i europa och inte spela mer golf än jag gjort.

Jag har spelat 3 rundor sedan i september, det har bara varit sällskapsgolf och jag har inte fört någon statistik på dessa, nu ska jag ta ett kraft tag med golfen och göra en rejäl satsning.

Hur långt jag kommer får vi se men nu ska jag se hur långt jag kan ta mig i denna ädla sport.

På återseende alldeles snart, nu har jag både tid och väder för att spela mycket golf.

Cerrado de Aguila
Till vänster fairway hål 1, rakt fram bakom träden fairway hål 7.
På återseende
Stefan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar