torsdag 30 april 2015

Sjukdom

Såklart, när man hållit igång hela våren. Känner man att det börjar gå bra och kroppen känns bra, då blir man sjuk. Förra veckan blev en vilo vecka på grund av att jag hade feber och ont i halsen.



Så kom den här veckan, jag hade återhämtat mig bra och kände att jag kunde gå till gymet. Sagt och gjort så packade jag väskan igårmorse och begav mig till gymet. Körde på mitt vanliga program i vanligt högt tempo, kändes lite tungt efter sjukdom och så men inget märkvärdigt.

Idag vaknar jag med ont i halsen, jätte tät i näsan och tung i huvudet. Blev inget gym idag utan tillbaka till vilan. 

Lite roligt ska vi ändå ha så i helgen ska det spelas 2 rundor golf, först på en för mig helt ny bana, Friiberghs GK som vad jag kan läsa är en ganska kort och utmanande bana även fast den är ganska platt. Andra blir på Västerås GK där jag spenderade större delen av förra sommaren ska bli ett kärt återseende. Återkommer under helgen med uppdateringar hur kropp, spel och resultera mår.

På återseende
Stefan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar